Κυριακή 19 Μαΐου 2019

Εκδρομή στο Πωγώνι- Excursion en Pogoni

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η εκδρομή μας στο Πωγώνι με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή. Ξεκινήσαμε το πρωί από τα Γιάννενα για μια ανοιξιάτικη εξόρμηση στην όμορφη και καταπράσινη ηπειρώτικη φύση.
Πρώτος σταθμός το ΔΟΛΟ, όπου ήπιαμε το πρώτο καφεδάκι πριν ξεκινήσουμε την πεζοπορία μας στο ΦΑΡΑΓΓΙ του ΚΑΒΟΥΡΑ.

Το φαράγγι πανέμορφο. Κατεβήκαμε το στενό μονοπάτι, φτάσαμε στο ποτάμι, διασχίσαμε το γεφυράκι και συνεχίσαμε την ανάβαση προς την ΠΩΓΩΝΙΑΝΉ.

Εκτός από μέλη του Συλλόγου ήταν μαζί μας φοιτητές από άλλες χώρες (Ιράν, Τουρκία, Κίνα, Γαλλία, Αμερική, Ισπανία, Γερμανία, Βενεζουέλα) που ζουν αυτό το διάστημα στην Ελλάδα και μαθαίνουν ελληνικά στο πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Υπεύθυνη πρωτοβουλίας συμμετοχής φοιτητών η κ. Αναστασία Φυλακτακίδου, καθηγήτρια μαθήματος "χορός και λαϊκός πολιτισμός".

Φτάνοντας στην Πωγωνιανή επισκεφτήκαμε το λαογραφικό μουσείο καθώς και το μουσείο τηλεπικοινωνιών και συμμετείχαμε στο ημερήσιο πανηγύρι του χωριού, όπου χορέψαμε και φάγαμε παραδοσιακό αρνάκι στη λαδόκολλα και χωριάτικες πίτες.

Ευχαριστούμε θερμά τον Γιάννη Φωτόπουλο, που ειδικά για την ημέρα, μας υποδέχθηκε στο καφενείο του Δολού και μας συνόδευσε μέχρι κάποιο σημείο της διαδρομής, το Σύλλογο της Πωγωνιανής για την οργάνωση του γεύματος-χορού στη γιορτή της εκκλησίας Αγ. Νικόλαος Πωγωνιανής (γιορτάζεται η ανακομιδή των λειψάνων του Αγίου) και τον κ. Σταύρο Παπαδόπουλο που πρόθυμα μας συνόδευσε στα μουσεία.

Κυρίως όμως ευχαριστούμε θερμά την Όλγα Κωστούλα για την εξαιρετική διοργάνωση και  υποσχόμαστε ότι θα ακολουθήσουν και άλλες παρόμοιες, γεμάτες κέφι αποδράσεις.