Αγαπητά μέλη,
Σας περιμένουμε στη Γενική μας Συνέλευση και στις εκλογές που θα επαναληφθούν την ερχόμενη
Τετάρτη 1η Ιουλίου, ώρα 7 το απόγευμα, στο καφέ Αντίκα, (Πλατεία Μαβίλη 2, Ιωάννινα)
επειδή στην προηγούμενη συνάντησή μας δεν είχαμε απαρτία.
Με εκτίμηση,
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνογαλλικού Συλλόγου
Εφη Μάρκου
Άννα Δουκάκη
Βούλα Σκούλικα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου